Az outsourcing több mint napjaink IT divathulláma, az üzemeltetési feladatok átadásával a cégek informatikai ráfordításai jellemzően csökkennek, a szolgáltatási színvonal javul és a vállalat az alaptevékenységére tud koncentrálni.
Ügyfeleink részére a következő rendszertámogatási és üzemeltetési szolgáltatásokat nyújtjuk:
-
Távfelügyelet
-
Helpdesk
-
Hibaelhárítás, esemény-, problémakezelés
-
Rendszeres karbantartás, hibák megelőzése
-
Rendszermonitoring
-
Rendszer-továbbfejlesztés
-
Hardver eszközök és szoftver licencek beszerzése, telepítése
-
Statisztikák, jelentések készítése
Szakértelmet és megbízható működést garantálunk, szolgáltatási-szint megállapodásokban (SLA) rögzítjük az igényelt funkciókat, a rendelkezésre állás mértékét és a hibaelhárítás időtartamát.